Lomaosakkeet

Yhdistys vuokraa ensisijaisesti jäsenille lomaosakkeita, mutta myös yhdistyksen ulkopuoliset jäsenet voivat vuokrata osakkeita.

Osakkeet toimivat omavaraisperiaatteeen mukaisesti, sen minkä tuot niin viet mennessäsi.
Yhdistys tarjoaa pefletit ja siivoustarvikkeet. Mukaasi varauksen ajaksi tarvitset vain petivaatteet ja talouspaperit.

Lomaosakkeiden hinnat 1.12.2022:

Ma-To 40e / vrk ja
Pe-Su 45e / vrk.
Ulkopuolinen 70e / vrk.

Lomaosakkeita vuokrataan ensisijaisesti PPHVA:n JHL ry 068 jäsenille.
Varauksen enimmäispituus on 7 vrk ja varausaika on kuluva kuukausi ja kolme seuraavaa,
yhdistyksen ulkopuoliset voivat tehdä vain kuluvalle kuukaudelle varauksen.

Hyvä varaaja,
                            Noudatathan siivousohjeita tarkasti!

Jos olet flunssainen, noudata ennemmin varovaisuutta ja älä levitä pöpöjä.
Maksetusta varauksesta saat rahat takaisin tai halutessasi voit siirtää varauksesi

toiseen ajankohtaan, kun olet terve.

yst.terv. Mökkityöryhmä

Varaus ohje:

Lomaosakevaraukset  VAIN sähköpostilla  jhl068.mokki(at)gmail.com.

Varausvahvistus ja lasku lähetetään sähköpostilla. Varaus pyritään vahvistamaan viimeistään 3 vuorokauden kuluessa varauksesta. Mikäli samalle ajankohdalle on useampia varauksia, sähköpostin kellonaika ratkaisee. Varausaika alkaa kello 00.00.

Laskun eräpäivä on viikko ennen varauksen alkua, mikäli varaukseen on alle viikko tällöin eräpäivä laskussa on heti.

Varauksen peruminen tulee ilmoittaa viimeistään viikkoa ennen varauksen alkua s-postilla: jhl068.mokki(at)gmail.com. Myöhempi peruminen on mahdollista ainoastaan varaajan tai varaajan lapsen sairauden vuoksi, ilman todistusta tapahtuneesta perumisesta veloitamme varauksen hinnan.
Pyydämme aina todistuksen erikseen, joten sitä ei tarvitse liittää mukaan perumiseeen.
Korona aikaan ei ole korvausvelvoitetta äkillisen perumisen johdosta, pelkkä flunsainen olo riittää syyksi.

Mikäli mökeissä ilmenee puutteita, moitteita tai kehitettävää voit ilmoittaa asiasta: jhl068.mokki(at)gmail.com.

Varauksia voi tehdä kuluvan kuukauden lisäksi kolmen seuraavan kuukauden ajalle. Jäsenellä voi olla yksi varaus kerrallaan voimassa. Viikolla 10 eli hiihtolomaviikko varauksia annetaan max. 4 vrk, muina aikoina max 7vrk.

Lomaosakkeiden varauksen alkamisajankohta on lihavoitu kalenterissa. Varausjaksot ovat näkyvillä kalenterin yläpuolella. Varaus alkaa aina klo 16.00 ja päättyy viimeisenä varauspäivänä klo 16.00.

Mökkityöryhmän toimijoiden yhteystiedot löytyy Täältä