Puheenjohtajan palsta

Hei vaan kaikille

Olen tullut valituksi 2024-2025 hallituksaudelle puheenjohtajaksi, kiitos siitä luottamuksesta jonka olen saanut.

Teen kaikkeni, että vastaan odotuksia ja hoidan vastuullisesti minulle annetun tehtävän.

Olemme siis uuden edessä ja aika on nyt haastava.

Olemme osallistuneet mielenilmaisuihin ja lakkoihin eripuolella Suomea, ilmaistaksemme huolemme ja mielipiteemme valtakunnan hallituksen toimia vastaan.

Jotta voisimme jakaa tietoa ja pitää kaikki ajantasalla, onkin erittäin tärkeää pitää yhteystiedot kunnossa. Käythän tarkistamassa omasi ja tekemässä muutokset tarvittaessa. Kysy samalla siltä vieruskaverilta, että onhan hänen tiedot kunnossa...

Meillä on erittäin laajalla alueella yhdistyksen jäsenistö ja sen takia meillä on myös jaettu luottamusmiehille vastuualueet. Niistä saat tiedon luottamusmiestiedotteesta.

Olemme jakaneet eri toimikunnille erilaisia tehtäviä, mökki-, hupari-, tiedotus-, nuoriso- ja kansainvälisyys/solidaarisuus toimikunta. Nämä toimikunnat suunnittelevat ja toteuttavat oman alansa ympärille ajankohtaista toimintaa ja informaatiota, ole siis kuulolla.

Toivotan kaikki uudet ja jo aikaisemmin mukana ollet jäsenet sydämellisesti tervetulleksi toimintaan ja ihan kaikille hyvää vuotta 2024.

Tanja Haapalehto